Returpolicy

Returpolicy

Vi har en returpolicy på 30 dager. Det betyr at du har 30 dager fra du mottar varen til å registrere en retur. Returer registrert innen 14 dager gir rett til full refusjon i henhold til angrerettloven. Returer registrert mellom dag 15 og 30 refunderes i form av et gavekort tilsvarende beløpet.

For å kunne returnere varen, må den være i samme stand som du mottok den, ubrukt, med merkelapper og i original emballasje.

Vær oppmerksom på at et returgebyr på 72,- vil bli trukket ved retur, uansett om refusjonen utbetales eller gis som gavekort. Dersom du legger inn en ny bestilling innen 24 timer etter at du har registrert returen, fjernes returgebyret.

Gratis bytte for alle bestillinger innen 14 dager. Registrer returen i vårt retursystem innen angrefristen for å velge refusjon eller bytte til en annen størrelse (eller et annet produkt til samme pris).

HVORDAN BE OM RETUR? TRYKK HER

Utvidet julereturpolicy

Vi har utvidet vår returperiode for julegaver. Kjøp gjort fra 1. november kan returneres frem til 14. januar, forutsatt at de generelle kravene til retur opprettholdes.

Skader og problemer

Vennligst inspiser bestillingen din når du mottar den, og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet, eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp.

Unntak / varer som ikke kan returneres

Noen typer varer kan ikke returneres, som smykker med slitasje på grunn av vanlig bruk, brukte øredobber, gavekort og tilpassede produkter. Kontakt oss hvis du har spørsmål eller bekymringer angående ditt spesifikke smykke.

Bytter

Den raskeste måten å få det du ønsker, er å returnere varen du har, og når returen er godkjent, gjøre et separat kjøp for den nye varen.

Refusjoner

For å få refusjon må du registrere returforespørselen innen 14 dager etter at du mottar varen. Etter registreringen skal varen sendes tilbake innen rimelig tid. Når returen er godkjent, refunderes beløpet i henhold til angrerettloven.

Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og la deg vite om refusjonen ble godkjent. Hvis godkjent, vil du få refundert beløpet til den opprinnelige betalingsmetoden innen 5–10 virkedager, men vær oppmerksom på at banken din kan bruke litt ekstra tid på å fullføre overføringen. Dersom det har gått mer enn 15 virkedager uten at du har mottatt beløpet, kontakt oss gjerne: support@loulouis.no.

Uavhentede pakker

Pakker som ikke hentes på hentested og returneres til oss, belastes med et administrasjonsgebyr på 199 kr for å dekke frakt og håndteringskostnader. Dette gjelder ikke returer registrert via vårt retursystem.