RETUR

Forlenget returfrist rundt høytiden. Julegaver har forleget bytte- og retur frist som varer tom. 14.01.2026.

Kjøp gjort fra 1. november kan returneres frem til 14. januar, forutsatt at de generelle kravene til retur opprettholdes.

Gratis bytte for alle bestillinger innen 14 dager. Registrer returen i vårt retursystem innen angrefristen for å velge refusjon eller bytte til en annen størrelse (eller et annet produkt til samme pris).


Hvordan returnere hos oss:

  1. Trykk på knappen under for å gå til dine ordre:
    Gå til mine ordre

  2. Logg inn med e-postadressen du brukte da du la inn bestillingen.

  3. Velg ordren du ønsker å returnere.

  4. Klikk på de tre prikkene ved siden av produktet og velg “Forespør retur.”

  5. Velg en returårsak, evnt. ønske om bytte og legg gjerne ved en forklaring – dette gjør behandlingen raskere.

Når forespørselen er sendt, vil vi gå gjennom den. Når den er godkjent, oppretter vi en retur-kode via Helthjem og sender deg koden direkte i systemet der du forespurte retur. 

Pakk bestillingen, skriv koden på emballasjen og lever den til Helthjem post i butikk.

VIKTIG: Retur må leveres på Post i Butikk. Vi godtar ikke retur via postkasse, da vi per nå ikke har avtale med Helthjem for pakker som blir hentet hjemmefra.

 

Returvindu og betingelser

LOULOUIS tilbyr 14 dagers åpent kjøp og 30 dagers utvidet returrett.
Dette betyr at du har 14 dager fra du mottar pakken til å bestemme om du ønsker å beholde produktene dine. Returer registrert innen tidsrommet på 14 dager gir full refusjon.

Mellom dag 15 og 30 kan du fortsatt returnere varen, og du vil da motta et gavekort tilsvarende verdien.

Varen må være ubrukt, i samme stand som da du mottok den, og i original emballasje

Et returgebyr på 72 NOK trekkes fra refusjonen ved tilbakebetaling.

 

Velger du refusjon, men legger inn en ny bestilling innen 24 timer etter at du har registrert returen, fjerner vi returgebyret på 72 NOK.

Tilbakebetaling eller gavekort

0–14 dager etter mottak: Hvis du registrerer returen innen 14 dager, har du rett til full refusjon eller gavekort (minus returgebyr). 

15–30 dager etter mottak: Returer som registreres mellom dag 15 og 30 refunderes i form av gavekort tilsvarende produktets verdi (minus returgebyr).

Etter 30 dager: Ingen refusjon eller gavekort, med unntak av spesielle tilfeller.

GARANTI

Alle kjøp hos Loulouis omfattes også av vår 2-års garanti. Garantien dekker produksjonsfeil og materialfeil, og behandles separat fra retur og angrerett.

Les mer om vår returpolicy her: Loulouis Returpolicy
Les mer om vår garanti her: Garanti

Retur ved kjøp med KLARNA

For ordre betalt med Klarna anbefaler vi at du registrerer returen i Klarna-appen når du sender pakken tilbake. Da settes fakturaen automatisk på pause mens returen er på vei.

Slik fungerer det:

  1. Registrer returen i Klarna-appen (anbefalt).
    Fakturaen fryses og du unngår purringer mens vi behandler returen.

  2. Når vi mottar og behandler returen, sendes oppdateringen automatisk til Klarna fra vårt system.

  3. Klarna oppdaterer fakturaen din med riktig beløp, inkludert eventuelt returgebyr.

Hvis du allerede har betalt fakturaen:

Klarna tilbakebetaler beløpet du har krav på – minus eventuelt returgebyr.
Tilbakebetaling skjer vanligvis innen få dager etter at returen er behandlet hos oss.

Hvis du ikke har betalt fakturaen enda:

Fakturaen oppdateres slik at du kun betaler det som eventuelt gjenstår (f.eks. returgebyr).

Trenger du mer tid?

Du kan selv forlenge forfallsdatoen i Klarna-appen for å unngå gebyrer.

Har du spørsmål om bytte, retur eller Klarna, er du alltid velkommen til å kontakte oss: support@loulouis.no.
Vi svarer så raskt vi kan  💛