Bestillinger
Når blir pakken min sendt/hvor lenge før jeg mottar pakken?
Bestillingen din blir behandlet og sendt innen 24 timer. Du bør motta pakken mellom 1-4 virkedager.
Pakken min har ikke kommet. Hva gjør jeg nå?
Hvis du ikke har mottatt pakken innen 4 dager etter kjøpet, må du kontakte oss på support@loulouis.no
Her vil vi kunne svare på eventuelle spørsmål du måtte ha, samt spore opp din bestilling.
Hva skjer hvis jeg glemmer å hente pakken?
Hvis du glemmer å hente pakken, blir den automatisk returnert til oss. Ikke-hentede pakker vil bli refundert når de blir mottatt hos oss.
Jeg har mottatt et annet produkt enn det jeg bestilte/det mangler et produkt i bestillingen min
Hvis pakken inneholder et annet produkt enn det du bestilte, eller hvis det mangler et produkt, bør du kontakte kundeservice så raskt som mulig, så vil de gjøre sitt beste for å finne en god løsning på ditt spesifikke problem.
Kan jeg kansellere bestillingen min?
Hvis du ønsker å kansellere bestillingen, må du kontakte kundeservice så raskt som mulig. Det er ikke mulig å kansellere allerede utsendte bestillinger.
Retur & bytte
Hva er retur-policyen deres?
Vi tilbyr en 30-dagers returrett fra kjøpsdagen.
Hvis du ikke ønsker å beholde pakken, må den sendes tilbake i ubrukt stand og i originalemballasjen innen 30-dagersperioden.
Utvidet retur-policy
Generelt tilbyr vi bare en utvidet returpolicy i løpet av julen.
Unntak kan gjøres i ekstreme tilfeller. Hver sak er forskjellig, så kontakt kundeservice hvis du mener at din kvalifiserer som et ekstremt tilfelle.
Kan jeg bytte smykker til et annet produkt?
Generelt kan vi ikke bytte produkter. I stedet oppfordrer vi deg til å returnere og legge inn en ny bestilling på nettbutikken vår.
Pengene blir kreditert når vi mottar retur-varen.
Jeg har angret kjøpet mitt, hvordan tilbakekaller jeg?
Jeg angrer på kjøpet mitt. Hvordan returnerer jeg bestillingen min?
Du returnerer bestillingen din ved å sende den ubrukt og i original emballasje til:
Raskenlundvegen 10, 3928 Porsgrunn.
Norge
Det er ikke mulig å levere pakken personlig på adressen ovenfor.
Jeg ønsker å returnere bestillingen, men jeg har overskredet 30 dagers returrett. Hva gjør jeg?
Vi tilbyr full refusjon eller gavekort til samme verdi innen 14 dager. Velger du gavekort, slipper du returgebyret på 49,-. Mellom 14 og 30 dager tilbyr vi kun gavekort tilsvarende produktets verdi, med et refusjonsgebyr på 49,- Etter 30 dager gis det ingen refusjon eller gavekort.unntak av ekstreme tilfeller.
Er det mulig å få pengene kreditert til et bestemt kredittkort?
Ved refusjon blir pengene kreditert kortet som ble brukt til transaksjonen.
Dessverre er det ikke mulig for oss å velge et bestemt kredittkort som pengene krediteres til.
Hvor lang tid tar det å behandle returen min?
Vanligvis er behandlingstiden vår mellom 2-5 virkedager.
Du blir kontaktet når returen har blitt behandlet.
Garantisaker
Smykkene mine har gått i stykker. Hva gjør jeg?
Hvis smykkene dine går i stykker, kan du sende dem til:
Raskenlundvegen 10, 3928 Porsgrunn.
Norge
Vær oppmerksom på at vi forbeholder oss retten til å nekte krav sendt til oss uten et originalt kjøpsbevis.
Hvordan behandles kravet mitt?
Hvert garanti-krav blir vurdert individuelt. Vi godtar ikke krav på produkter med klare tegn på misbruk.
Videre, vær oppmerksom på at det ikke er noen garanti på gull-forgylte smykker der overflaten har falmet.
Hvor lang tid tar det å behandle kravet mitt?
Kravet ditt skal behandles 5 virkedager etter at vi har mottatt pakken din.
Vær oppmerksom på at lengre behandlingstid kan forekomme i travle perioder som rundt jul.