Bestillinger

Bestillingen din blir behandlet og sendt innen 24 timer. Du bør motta pakken mellom 2-4 virkedager.
Hvis du ikke har mottatt pakken innen 4 dager etter kjøpet, må du kontakte oss på support@loulouis.no Her vil vi kunne svare på eventuelle spørsmål du måtte ha, samt spore opp din bestilling.
Hvis du glemmer å hente pakken, blir den automatisk returnert til oss. Ikke-hentede pakker vil bli refundert når de blir mottatt hos oss.
Hvis pakken inneholder et annet produkt enn det du bestilte, eller hvis det mangler et produkt, bør du kontakte kundeservice så raskt som mulig, så vil de gjøre sitt beste for å finne en god løsning på ditt spesifikke problem.
Hvis du ønsker å kansellere bestillingen, må du kontakte kundeservice så raskt som mulig. Det er ikke mulig å kansellere allerede utsendte bestillinger.

Retur & bytte

Vi tilbyr en 30-dagers returrett fra kjøpsdagen. Hvis du ikke ønsker å beholde pakken, må den sendes tilbake i ubrukt stand og i originalemballasjen innen 30-dagersperioden.
Generelt tilbyr vi bare en utvidet returpolicy i løpet av julen. Unntak kan gjøres i ekstreme tilfeller. Hver sak er forskjellig, så kontakt kundeservice hvis du mener at din kvalifiserer som et ekstremt tilfelle.
Generelt kan vi ikke bytte produkter. I stedet oppfordrer vi deg til å returnere og legge inn en ny bestilling på nettbutikken vår. Pengene blir kreditert når vi mottar retur-varen.
Jeg angrer på kjøpet mitt. Hvordan returnerer jeg bestillingen min? Du returnerer bestillingen din ved å sende den ubrukt og i original emballasje til: Raskenlundvegen 10, 3928 Porsgrunn. Norge Det er ikke mulig å levere pakken personlig på adressen ovenfor.
Etter 30 dager tilbyr vi ikke lenger en refusjon, utenom i veldig spesielle tilfeller.
Ved refusjon blir pengene kreditert kortet som ble brukt til transaksjonen. Dessverre er det ikke mulig for oss å velge et bestemt kredittkort som pengene krediteres til.
Vanligvis er behandlingstiden vår mellom 2-5 virkedager. Du blir kontaktet når returen har blitt behandlet.

Garantisaker

Hvis smykkene dine går i stykker, kan du sende dem til: Raskenlundvegen 10, 3928 Porsgrunn. Norge Vær oppmerksom på at vi forbeholder oss retten til å nekte krav sendt til oss uten et originalt kjøpsbevis.
Hvert garanti-krav blir vurdert individuelt. Vi godtar ikke krav på produkter med klare tegn på misbruk. Videre, vær oppmerksom på at det ikke er noen garanti på gull-forgylte smykker der overflaten har falmet.
Kravet ditt skal behandles 5 virkedager etter at vi har mottatt pakken din. Vær oppmerksom på at lengre behandlingstid kan forekomme i travle perioder som rundt jul.

Har du et ubesvart spørsmål?

Send oss en melding via knappene nedenfor, eller ta kontakt med oss på support@loulouis.no.

Vi forsøker alltid å besvare din henvendelse innen 1-2 virkedager.

Takk for din tålmodighet i mellomtiden!